Ο μυστικός συνδυασμός για «ερυθρόλευκες» κούπες



Τις τελευταίες ημέρες, η Αλεξάντρα είναι σαν θηρίο στο κλουβί. «Λοίμωξη του αναπνευστικού» της είπαν οι γιατροί και την έστειλαν σπίτι. Η Σέρβα ακραία του Ολυμπιακού περιμένει να ακούσει τα καλά νέα για να επιστρέψει στις προπονήσεις αφού… δεν κρατιέται πλέον. Ηρθε στο Λιμάνι για να σηκώσει κούπες και δεν πρόκειται να αφήσει έναν ιό να της ανατρέψει τα σχέδια. Η 23χρονη με τα λακκάκια στα μάγουλα και το επώνυμο γλωσσοδέτη (Κρντσεβιτς; Τσρντσεβιτς;) δηλώνει ότι ξέρει το… μυστικό συνδυασμό που θα φέρει τον Ολυμπιακό στην κορυφή. Και είναι έτοιμη να τον χρησιμοποιήσει…


Αναλυτικά η συνέντευξή της στη συντάκτρια του ΓΑΥΡΟΥ, Ολίβια Νικολούδη


EΡΩΤΗΣΗ: Αλεξάντρα, για αρχή πιστεύω ότι πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ένα… φλέγον θέμα. Το επώνυμό σου για τους Ελληνες (Crncevic) είναι πραγματικός γλωσσοδέτης. Πώς προφέρεται;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Το όνομά μου είναι Αλέξαντρα Τσερντσέβιτς. Κάθε φορά μου το αλλάζουν αλλά καταλαβαίνω πότε εννοούν εμένα. Δεν είναι συνηθισμένο επώνυμο, αλλά κι εγώ δεν είμαι συνηθισμένο κορίτσι (γέλια). Ολοι οι άνθρωποι είμαστε ξεχωριστοί!

Ε: Πώς ξεκίνησες να ασχολείσαι με το βόλεϊ;
Α: Ξεκίνησα το βόλεϊ γιατί έπαιζαν όλες οι φίλες μου. Δεν μου άρεσε καθόλου! Ημουν παθιασμένη με το μπάσκετ. Η εθνική ομάδα πήγαινε καλά, στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, στο παγκόσμιο και ήθελα απεγνωσμένα να παίξω μπάσκετ! Εκεί παρενέβησαν οι φίλες μου. Που μου έλεγαν «όχι! Αν παίζεις μπάσκετ θα γίνεις άσχημη»! Τελικά, με έπεισαν.

Ε: Πώς ήταν η μικρή Αλεξάντρα;
Α: Γεννήθηκα και μεγάλωσα σε μία πόλη πολύ κοντά στο Βελιγράδι. Ημουν πολύ ψηλή και πολύ αδύνατη για την ηλικία μου. Εκτοτε, όμως, δεν ψήλωσα πολύ (σ.σ. σήμερα είναι μόλις… 1,84μ). Βέβαια, παίρνω πόντους όταν φοράω τακούνια…
Εδώ με τη συντάκτρια του ΓΑΥΡΟΥ, Ολίβια Νικολούδη
Ε: Η χώρα σου έζησε μία περίοδο μεγάλων ταραχών. Εχεις αναμνήσεις από τότε;
Α: Ημουν πολύ μικρή. Ηταν μία πολύ δύσκολη περίοδος για τη χώρα μου. Είναι καλό που τελείωσε και εύχομαι να μην ξανασυμβεί ποτέ και πουθενά. Δεν θέλω να θυμάμαι.

Ε: Πόσα χρόνια βρίσκεσαι στην Ελλάδα;
Α: Είναι η τρίτη μου χρονιά. Ηρθα για πρώτη φορά στα μέσα της σεζόν 2008-09. Ηθελα να μείνω στην Αθήνα, αλλά δεν μπορούσα να μην κάνω τίποτα. Το να κάθομαι στο σπίτι είναι αδιανόητο για εμένα. Οι Ιωνες ήταν η μόνη ομάδα που άλλαξε ξένη παίκτρια και μου δόθηκε η ευκαιρία να πάρω μία γεύση από το πρωτάθλημα. Δυστυχώς έφτασα αργά για να αλλάξει η κατάσταση και η ομάδα υποβιβάστηκε.
Ε: Η μεταγραφή στο Μαρκόπουλο πώς προέκυψε;
Α: Με είδαν από την ομάδα και με πλησίασαν. Νομίζω ότι στάθηκα πολύ τυχερή. Ξέρετε, η κατάσταση είναι περίεργη στην Ελλάδα. Κανένας δεν τσέκαρε το βιογραφικό μου, πού είχα παίξει πριν. Ημουν απλά ένα κορίτσι που αγωνιζόταν στους Ιωνες. Στο Μαρκόπουλο οι άνθρωποι πραγματικά μου έδειξαν εμπιστοσύνη, πίστεψαν ότι μπορεί να είμαι ποιοτική αθλήτρια και τους ευχαριστώ.

Ε: Αν είχαν τσεκάρει το βιογραφικό σου, τι θα έβλεπαν;
Α: Στη Σερβία αγωνιζόμουν στην Postar Βελιγραδίου, η οποία κατακτούσε συνέχεια τα πρωταθλήματα και τα κύπελλα, ενώ συμμετείχε και στο Τσάμπιονς Λιγκ. Ημουν στις «μικρές» εθνικές ομάδες, αν και δεν αγωνίζομαι στην Εθνική Γυναικών.

Ε: Ποιες είναι οι διαφορές του να είσαι νέος αθλητής στη Σερβία και στην Ελλάδα;
Α: Στη Σερβία δουλεύουμε περισσότερο, ενώ μαθητεύουμε και στο σχολείο του βόλεϊ. Οι περισσότεροι νέοι ταλαντούχοι αθλητές και αθλήτριες αναχωρούν πολύ γρήγορα για το εξωτερικό, κυρίως λόγω του οικονομικού. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα στη χώρα μου στα 23 να θεωρούμαι μεγάλη! Εδώ μου φέρονται σαν να είμαι μωρό.
Ε: Από τους Ιωνες και το Μαρκόπουλο ήρθες σε μία ομάδα που κάνει πρωταθλητισμό. Ποιες είναι οι πρώτες εντυπώσεις σου;
Α: Πρώτα απ’ όλα, έχουμε μία πολύ καλή ομάδα. Ο κόουτς και οι συνεργάτες του έφτιαξαν ένα πολύ καλό σύνολο. Ολοι θέλουμε να κάνουμε πολλά πράγματα τη φετινή σεζόν αλλά είναι καλό να μην υπάρχει πίεση. Αυτό που μπορούμε να πούμε είναι ότι θα δουλέψουμε πολύ στην προπόνηση. Ο τρόπος που δουλεύουμε και η ατμόσφαιρα είναι τέλεια. Είναι η πρώτη φορά που στη ζωή μου που απολαμβάνω αυτό που κάνω. Πραγματικά, πάω στις προπονήσεις με κέφι.

Ε: Τι σου αρέσει περισσότερο στην Ελλάδα;
Α: Μου αρέσει ο ήλιος και γενικά ο καλός καιρός. Η θάλασσα. Ακόμη και από το μπαλκόνι μου είναι διαφορετικό το θέαμα. Οταν βλέπεις τον ήλιο σου δίνει θετική ενέργεια. Ο καιρός είναι το καλύτερο κομμάτι του να ζεις στην Ελλάδα. Κατά τα άλλα, όλα είναι παρόμοια με τη Σερβία.
Ε: Παρόμοια υπό ποία έννοια;
Α: Η ζωή, οι άνθρωποι, το γεγονός ότι μας αρέσει να απολαμβάνουμε τις μικρές χαρές της ζωής. Ακόμη και το φαγητό μοιάζει, αν και εμείς τρώμε περισσότερη σούπα (γέλια).

Ε: Η νυχτερινή ζωή σου αρέσει εξίσου;
Α: Δεν βγαίνω πάρα πολύ και σίγουρα όχι κάθε μέρα. Μου αρέσουν τα κλαμπ όπου παίζεται καλή μουσική. Ξέρω καλά την Αθήνα. Στον Πειραιά είμαι καινούργια και θέλω να τον γνωρίσω. Ενα μέρος που ξέρω καλά είναι η Γλυφάδα. Πού είναι τα ρεστοράν, οι καφετέριες. Ακόμη και όταν ήμουν στο Μαρκόπουλο, έβγαινα στη Γλυφάδα.

Ε: Σε αυτές τις εξόδους, σε έχουν προσεγγίσει τα φημισμένα… Greek καμάκια;
Α: Ε, η αλήθεια είναι πως, ναι (γέλια). Στην Σερβία δεν είναι έτσι τα πράγματα. Οταν περνάει ένα όμορφο κορίτσι απλά το κοιτάνε. Εδώ είναι αστείο αυτό που συμβαίνει. Στο δρόμο, στο εστιατόριο, παντού! Εχω πολλές αστείες ιστορίες. Στην αρχή ήταν περίεργο για εμένα. Τώρα έχω συνηθίσει. Δεν με ενδιαφέρει πλέον. Εξάλλου, είμαι δεσμευμένη.
Ε: Θέλεις να μας πεις για τον τυχερό;
Α: Δεν θέλω να μιλάω για την προσωπική ζωή μου. Δεν μου αρέσει. Ομως δεν είναι εύκολο να το αποφύγεις, ιδίως στην Ελλάδα. Ολοι θέλουν να ξέρουν λεπτομέρειες. Ρωτάνε να μάθουν τα πάντα. Δεν με πειράζει να κυκλοφορώ με τον σύντροφό μου δημοσίως, απλά δεν θέλω να μιλάω για αυτόν. Μπορούν να γράφουν ό,τι θέλουν.

Ε: Τι μουσική ακούς;
Α: Ακούω τα πάντα, ανάλογα με τη διάθεσή μου. Μου αρέσουν τα ελληνικά, αν και πολλές φορές αναγνωρίζω τη μελωδία γιατί είναι από σέρβικα τραγούδια! Οταν είμαι στο αυτοκίνητο ή στο σπίτι μου, πάντα ακούω μουσική στο ραδιόφωνο.
Ε: Εχεις αγαπημένα ελληνικά τραγούδια;
Α: Μου αρέσουν πολλά, ακόμη και αν δεν καταλαβαίνω τι λέει ο στίχος. Μου εξηγούν οι φίλες μου τα λόγια. Το αγαπημένο μου τραγούδι του μήνα είναι το «Καλοκαίρι μου» του Χατζηγιάννη. Επίσης, μου αρέσουν πολύ οι Onirama. Τραγουδάω συχνά τραγούδια τους αλλά αποδίδω τους στίχους με… δικά μου λόγια (γέλια).

Ε: Μετά από τρία χρόνια στη χώρα, έχεις μάθει να μιλάς ελληνικά;
Α: Καταλαβαίνω πολλές λέξεις αλλά δεν μιλάω πολύ. Τα ελληνικά είναι δύσκολα. Πρώτα πρέπει να μάθεις τα γράμματα, μετά τις λέξεις και μετά τους κανόνες. Μέχρι τώρα δεν έχει χρειαστεί αφού όλοι μιλάνε αγγλικά. Εξάλλου, πάντα υπάρχει στην ομάδα κάποια κοπέλα που μου μεταφράζει. Στο Μαρκόπουλο ήταν η Κόστιτς, στον Ολυμπιακό η Τζούριτς.

Ε: Οταν έρθει η Μάγια Ογκιένοβιτς, θα αναλάβεις εσύ τι μετάφραση; Αλήθεια, γνωρίζεστε;
Α: Μπα, θα την αφήσω κι αυτή στη Τζούριτς (γέλια)! Την ξέρω αλλά δεν είμαστε φίλες. Ισως γίνουμε. Χαίρομαι που είναι εδώ γιατί είναι πολύ καλή πασαδόρος. Πάντα έλεγα «Θεέ μου, δώσε μου την Μάγια για ένα χρόνο» και τώρα έγινε! Είναι η καλύτερη, όχι μόνο στην εθνική ομάδα αλλά σε ολόκληρη την Ευρώπη. Μπορείς να βρεις παίκτες που μετά από χρόνια προπονήσεων να γίνουν τόσο καλοί. Υπάρχουν, όμως, άλλοι που γεννιούνται με το ταλέντο και η Μάγια ανήκει σε αυτήν την κατηγορία. Εχει ένα χάρισμα που δεν έχουν οι άλλοι. Θα μας βοηθήσει πολύ.
Ε: Αλλη αθλήτρια που έχεις ξεχωρίσει από το φετινό ρόστερ;
Α: Η Ελενα Κόλεβα. Δεν την ήξερα σαν άνθρωπο, μόνο ό,τι έβλεπα στα παιχνίδια. Είναι τόσο θετική, τόσο καλή σαν άνθρωπος. Θέλει να τους βοηθάει όλους, δουλεύει πολύ. Είναι εξαιρετική αρχηγός. Εχει μεγάλη εμπειρία, είναι καλή παίκτρια και με εκείνη και τη Μάγια, αυτή η ομάδα μπορεί να κάνει πολλά πράγματα.

Ε: Στο ελληνικό πρωτάθλημα υπάρχουν αρκετές συμπατριώτισσές σου. Γνωρίζεις υπάρξει συμπαίκτρια με καμία από αυτές;
Α: Με την Μλαντένοβιτς πριν έξι-επτά χρόνια παίζαμε στην ίδια ομάδα στη Σερβία. Τότε ήμουν πολύ νέα, δεκαπέντε χρονών κι εκείνη ήταν η καλύτερη παίκτρια στην ομάδα μας. Τώρα όμως μεγάλωσα. Δεν την φοβάμαι, την ξέρω. Οπως δεν φοβάμαι και τον Παναθηναϊκό.

Ε: Από πού πηγάζει αυτή η αισιοδοξία;
Α: Πέρσι που έπαιζα στο Μαρκόπουλο τους νικήσαμε. Ξέρω τον μυστικό συνδυασμό για να τους κερδίζεις αλλά δεν μπορώ να τον πω. Θα τον δείτε στο γήπεδο (γέλια).

Ε: Ξέρεις ότι ο Ολυμπιακός φέτος θα παλέψει για τον πρώτο τίτλο του…
Α: Δεν το ήξερα, το έμαθα όταν ήρθα. Δεν μπορούσα να το πιστέψω, ότι δεν έγινε κάτι πιο πριν για να αλλάξει αυτό. Πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένες για να πετύχουμε. Ολα θα γίνουν σιγά σιγά (σ.σ. στα ελληνικά). Ολα θα είναι στη σωστή κατάσταση όταν πρέπει.

Ε: Πιστεύεις πολύ στις δυνατότητες της φετινής ομάδας, λοιπόν..
Α: Με θετική ενέργεια και με αυτή την ομάδα μπορούμε να κάνουμε πολλά πράγματα. Είμαι πολύ χαρούμενη που είμαι στον Ολυμπιακό κι ελπίζω να βοηθήσω να γίνει ακόμη μεγαλύτερη και να παραμείνει μεγάλη και στο μέλλον. Θα δώσω τα πάντα να αποδείξω ότι αξίζω να είμαι εδώ.

Ε: Εχεις δηλώσει λάτρης της Αθήνας. Αν για να παραμείνεις εδώ κληθείς να αγωνιστείς σε άλλη ομάδα, παραδείγματος χάριν τον Παναθηναϊκό ή την ΑΕΚ, θα το κάνεις;
Α: Θεέ μου! Δεν το έχω σκεφτεί! Είμαι στον Ολυμπιακό και σκέφτομαι μόνο την ομάδα μου. Αν κάτι είναι καλό, γιατί να το αλλάξεις;

Πηγή: www.gavros.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΙΣ ΠΑΙΚΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ

Α2 ΑΝΔΡΩΝ: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ