Ξεκίνησαν προπονήσεις οι Ντορνέλας-Ροντρίγκο





Στο κανονικό πρόγραμμα προπονήσεων μπήκαν από το πρωί της Παρασκευής (10/9) τα δύο νέα μεταγραφικά αποκτήματα της ομάδας βόλεϊ της ΕΑΠ Λουξ, ο Βραζιλιάνος διαγώνιος Πέδρο Ντορνέλας και ο συμπατριώτης του, ο ακραίος Ροντρίγκο Μοράες.

Οι δυο παίκτες έλαβαν το πρωί μέρος στο πρόγραμμα με τα βάρη και το απόγευμα της Παρασκευής θα κάνουν την πρώτη τους προπόνηση στο γήπεδο της ΕΑΠ Λουξ.
Ο Πέδρο Ντορνέλας ο οποίος πέρσι αγωνίστηκε στην Πορτογαλική Μπενφίκα, δήλωσε: «Οι πρώτες μου εντυπώσεις από την υποδοχή των ανθρώπων της ΕΑΠ Λουξ είναι άριστες, η ομάδα δείχνει να διαθέτει υψηλό επίπεδο οργάνωσης και είμαι πολύ χαρούμενος που συνεχίζω την καριέρα μου στην Ελλάδα».
Ο έτερος Βραζιλιάνος, ο Ροντρίγκο Μοράες ο οποίος πέρσι έπαιξε στην Βραζιλία με την φανέλα της Μόντε Κλάρος, είπε: «Συνάντησα φίλους στην ΕΑΠ Λουξ και είμαι πολύ χαρούμενος που βλέπω γνώριμα πρόσωπα και επιστρέφω σε μια πόλη που την αγάπησα. Έχουμε μπροστά μας πολύ δρόμο αλλά βλέπω ότι υπάρχει μεγάλη διάθεση από όλους και είμαι σίγουρος ότι και με την βοήθεια των Πατρινών φιλάθλων θα τα καταφέρουμε».
Οι παίκτες της ΕΑΠ Λουξ θα συνεχίσουν την προετοιμασία τους το Σάββατο με απογευματινή προπόνηση στο γήπεδο της ομάδας αλλά την Κυριακή θα έχουν ρεπό.

Πηγή: eapatron.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΙΣ ΠΑΙΚΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ

Α2 ΑΝΔΡΩΝ: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ