«"Τρελοί" οι οπαδοί του ΠΑΟ»

Ο Λουντοβίκ Κάσταρντ μαζί με την αραβωνιαστικά του Καρίν έφτασαν στην Αθήνα




Ευδιάθετος και συνοδευόμενος από την 25χρονη αρραβωνιαστικιά του, Καρίν, έφτασε χθες στην Αθήνα ο Λουντοβίκ Κάσταρ. «Το όνομά μου είναι με Κ... όπως λέμε Λατίσια Κάστα» είπε με χιούμορ ο Λούντο και έδειξε ενημερωμένος για τα προβλήματα που έχει ο Παναθηναϊκός, αλλά και για τη μεγάλη δυναμική που έχει ο σύλλογος.


Ο Λουντοβίκ Κάσταρντ μαζί με την αραβωνιαστικά του Καρίν έφτασαν στην Αθήνα
Παραδέχτηκε για άλλη μία φορά πως όλες τις θετικές πληροφορίες για τον Παναθηναϊκό τις πήρε από τον πρώην ακραίο του "τριφυλλιού" Γκιγιόμ Σαμικά. «Δεν έχω την τρέλα του, είμαι πιο διακριτικός από τον Σάμι, αλλά έχω κι εγώ πολλές φιλοδοξίες και θέλω να πετύχω. Μου είπε από την αρχή να πω ''ναι'' στην πρόταση του Παναθηναϊκού. Είναι ένας πολύ ωραίος και μεγάλος σύλλογος. Μου συνέστησε να προσέξω τα ντέρμπι με τον Ολυμπιακό. Εχω δει βίντεο στο Facebook με τους οπαδούς του Παναθηναϊκού. Δείχνουν ''τρελοί'' και παθιασμένοι».
«Μίλκοβιτς και Αγκάμεζ»
Ο Κάσταρ βγαίνει για πρώτη φορά εκτός Γαλλίας και δήλωσε για την απόφασή του, αλλά και το ναυάγιο της μεταγραφής του στη Ρωσία: «Κάθε εμπόδιο για καλό. Είναι η πρώτη φορά που βγαίνω εκτός Γαλλίας. Ξέρω ότι έχουν αγωνιστεί κι άλλοι Γάλλοι αθλητές στο ελληνικό πρωτάθλημα, όπως ο Ερπ, ο Σάμι και ο Λεμπέ, ενώ έχουμε και πολλούς στο ποδόσφαιρο. Ξέρω λίγο τον Γκοβού από τη Λόζανσιτς που έπαιζε στον Παναθηναϊκό. Το ελληνικό πρωτάθλημα έχει καλή φήμη. Είναι ψηλά στο ταμπλό. Σίγουρα είναι σημαντικό ότι επέλεξαν να αγωνιστούν σε αυτό παίκτες όπως ο Μίλκοβιτς και ο Αγκάμεζ».
Σχετικά με τους στόχους που έχει είπε: «Βασικό ρόλο στην απόφασή μου έπαιξε η συμμετοχή του στο Τσάμπιονς Λιγκ. Δεν ξέρω τις άλλες ομάδες του πρωταθλήματος, αλλά όπου κι αν αγωνίζομαι ο στόχος μου είναι πάντα ψηλά. Θέλω να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα και να έχουμε μια καλή πορεία στο Τσάμπιονς Λιγκ». Από το αεροδρόμιο ο Κάσταρ πήγε στο γήπεδο όπου είχε την πρώτη του γνωριμία με τους νέους συμπαίκτες του.

ΠΑΟ στην Κύπρο!
Στο μεταξύ, ο Παναθηναϊκός αποδέχτηκε την πρόταση της ΑΕ Καραβά για το τουρνουά που θα γίνει στην Κύπρο 6-8 Οκτωβρίου και οι "πράσινοι" θα αντιμετωπίσουν διαδοχικά την Ανόρθωση (6/10, 8 μ.μ.), την Ομόνοια (7/10, 8.30 μ.μ.) και την ΑΕ Καραβά (8/10, 8 μ.μ.).

Πηγή; www.sentragoal.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΙΣ ΠΑΙΚΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ

Α2 ΑΝΔΡΩΝ: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ