Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στην Αθήνα ο παικταράς Ντεσπέιν





Από το απόγευμα του Σαββάτου (11/9) βρίσκεται στην Αθήνα ο νέος παικταράς του Θρύλου, ο Κουβανός Ντεσπέιν, ο οποίος θα φοράει την ερυθρόλευκη φανέλα από την νέα σεζόν. To RedPlanet.gr ήταν εκεί για να υποδεχτεί τον 23χρονο άσο.
Στην Αθήνα ο παικταράς Ντεσπέιν
O Koυβανός ακραίος, προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο "Ελευθέριος Βενιζέλος" στις 19:04 με πτήση από το Παρίσι. Στο ταξίδι του υπήρξε καθυστέρηση, καθώς θα έπρεπε να βρίσκεται στην Αθήνα από τις 16:50. Ο παικταράς Ντεσπέιν, τελικά, εμφανίστηκε στην αίθουσα αφίξεων στις 19:37 και έκανε τις πρώτες του δηλώσεις: "

M'αρέσει που βρίσκομαι εδώ, να ξέρετε πως αγαπάω την Ελλάδα και μ'αρέσουν πάρα πολύ οι άνθρωποι της χώρας σας. Έχω γνωρίσει μερικούς στο παρελθόν, ενώ έχω διαβάσει πολλά για την πατρίδα σας μέσω του ίντερνετ. Σαφώς έχω μάθει πολλά και για τον Ολυμπιακό, ενώ έχω μιλήσει και με έναν γνώριμο σας, τον Μπρουκς (βολεϊμπολίστας που έπαιζε στον Ηρακλή) και μου έχει πει πάρα πολύ καλά λόγια για την δυναμική του Ολυμπιακού. Ξέρω σε ποιά ομάδα έχω έρθει και είμαι χαρούμενος όπου τη νέα σεζόν θα φοράω τα χρώματα της ομάδας".

Στο αεροδρόμιο βρέθηκε και ο προπονητής της ομάδας βόλεϊ του Ολυμπιακού, Γκουλινέλι, ο οποίος είχε πάει στο "Ελ. Βενιζέλος" για να αποχαιρετήσει τον καλό του φίλο και γιατρό των ερυθρολεύκων, Βάλτερ Ρίτζο. Παράλληλα, ο ιταλός τεχνικός, έμεινε στο αεροδρόμιο, ώστε να υποδεχτεί και να γνωρίσει από κοντά το νέο μεταγραφικό απόκτημα των Πειραιωτών, τον Κουβανό ακραίο Ντεσπέιν.     Πηγή: www.redplanet.gr
  

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΙΣ ΠΑΙΚΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ

Α2 ΑΝΔΡΩΝ: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ