Συνέντευξη Ευαγγελίας Χαντάβα!



Η Ευαγγελία Χαντάβα μίλησε στην εφημερίδα ο ΓΑΥΡΟΣ και μεταξύ άλλων ανέφερε πως ο Θρύλος είναι έτοιμος να κάνει το βήμα παραπάνω.

Μπορεί πέρυσι η ομάδα μας να τερμάτισε πρώτη στην κανονική περίοδο, έχασε, πάντως, τον τίτλο από τον ΠΑΟ. Παρόλα αυτά, τη νέα σεζόν ο Θρύλος παρουσιάζεται πιο έτοιμος, όπως επίσης και η Χαντάβα, που σε συνέντευξή της στον ΓΑΥΡΟ, τονίζει πως ο Ολυμπιακός μπορεί να κάνει φέτος το βήμα παραπάνω.

Αναλυτικά η συνέντευξή της στη συντάκτρια του ΓΑΥΡΟΥ, Ολίβια Νικολούδη

ΕΡΩΤΗΣΗ
: Ετοιμη για τη νέα αρχή;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Ξεκινάμε με πολλή όρεξη για δουλειά. Κι εγώ, προσωπικά, νιώθω πανέτοιμη. Αυτό το καλοκαίρι, για πρώτη φορά μετά από τέσσερα χρόνια ξεκουράστηκα ένα μήνα και τώρα ανυπομονώ να ξεκινήσουμε. Αυτό που έχω να πω, σαν Εύα, είναι ότι θα δουλέψω πολύ. Πρώτα για τον Ολυμπιακό και μετά για εμένα.

Ε: Θα αγωνιστείς για δεύτερη χρονιά στον Ολυμπιακό. Ως «παλιά» πλέον, ποια είναι τα συναισθήματά σου;
Α: Το να παίζεις σε μία τέτοια ομάδα είναι μεγάλη τιμή. Είναι ένας σύλλογος με τεράστια ιστορία και πάρα πολύ κόσμο πίσω του. Θα ήταν μεγάλη μου χαρά να μπορέσω να βοηθήσω την ομάδα μου να πετύχει κάτι καλό φέτος. Η διοίκηση έκανε και πάλι ό,τι μπορούσε για να μας βοηθήσει κι ελπίζω να ανταποδώσουμε.
Ε: Πέρσι τερματίσατε για πρώτη φορά στην πρώτη θέση της κανονικής περιόδου αλλά το πρωτάθλημα χάθηκε. Για ποιο λόγο θεωρείς ότι συνέβη αυτό;
Α: Δεν είχαμε βάθος πάγκου ώστε να μπορούν να ξεκουράζονται οι αθλήτριες, ή να γίνονται αλλαγές όταν κάποια είχε «μπλοκάρει» μέσα στο παιχνίδι. Μπορεί να ακούγεται σαν δικαιολογία, αλλά είναι η πραγματικότητα. Ο Παναθηναϊκός είχε τις εναλλακτικές και την εμπειρία, γι’ αυτό πήρε το πρωτάθλημα.


Ε: Θεωρείς ότι αγώνας κλειδί ήταν ο πρώτος τελικός στο Ρέντη; Τότε ο Ολυμπιακός προηγήθηκε 2-0 και έχασε το παιχνίδι με 3-2…
Α: Σίγουρα. Δεν ξέρω τι έγινε. Ηταν μία τεράστια ευκαιρία που θα μας έφερνε ένα βήμα πιο κοντά στο πρωτάθλημα μετά από μία πραγματικά δύσκολη χρονιά. Δεν μπορώ να δικαιολογήσω την εμφάνισή μας μετά το 2-0. Ηταν ένα ολικό μπλακάουτ, το οποίο όμως μας δίδαξε. Αν δεν κάνεις λάθη, δεν μαθαίνεις. Τώρα, όμως, είμαστε έτοιμοι για το επόμενο βήμα.

Ε: Φέτος;
Α: Αυτή τη χρονιά δεν υπάρχει καμία δικαιολογία. Εχουμε λύσεις στον πάγκο κι εξαρτάται από εμάς τι θα κάνουμε. Ελπίζουμε οι φίλαθλοί μας να σταθούν δίπλα μας και εμείς θα τους ανταποδώσουμε κάνοντας ό,τι μπορούμε.
Ε: Ποιους θεωρείς βασικούς αντιπάλους στο πρωτάθλημα;
Α: Χωρίς να θέλω να υποτιμήσω καμία ομάδα, πιστεύω ότι όλα θα κριθούν στους αγώνες ανάμεσα στον Ολυμπιακό, τον Παναθηναϊκό και την ΑΕΚ. Εξάλλου, φέτος, θα έχει νέα δομή το πρωτάθλημα, χωρίς πλέι οφ. Ολα θα κριθούν στα παιχνίδια της εξάδας.

Ε: Στην Ευρώπη αντιμετωπίζετε τη Γαλατάσαραϊ και μετά, πιθανότατα τον Παναθηναϊκό για το Κύπελλο Συνομοσπονδίας…
Α: Η τούρκικη ομάδα είναι πολύ καλή αλλά ακόμη δεν ξέρω πώς έχει ενισχυθεί. Είμαι σίγουρη ότι θα είμαστε άριστα προετοιμασμένοι και θα φέρουμε τα αποτελέσματα. Οσο για τον Παναθηναϊκό, θα πάμε για να κερδίσουμε. Αν είμαστε σε φόρμα, δεν φοβόμαστε κανέναν. Μόνο τον κακό εαυτό μας.

Ε: Θα βοηθήσει και η παρουσία της Μάγια Ογκνιένοβιτς, φαντάζομαι.
Α: Είναι φανταστική πάσα! Είναι πολύ θετικό να έχουμε τέτοια πασαδόρο. Ομως, δεν θέλουμε να λέμε πολλά εκ των προτέρων. Θα δείξουμε αυτά που πρέπει, όταν πρέπει.

Ε: Να προσθέσουμε, όμως και την παραμονή της Ελενα Κόλεβα στα ατού του φετινού Θρύλου.
Α: Φυσικά. Θέλω να πω ότι χάρηκα πολύ που η Κόλεβα έμεινε και είναι και η αρχηγός. Είναι πραγματική ηγέτις μέσα και έξω από το γήπεδο. Είναι μία πολύ έμπειρη παίκτρια, η οποία θα βοηθήσει την ομάδα στα δύσκολα, όπως έκανε και πέρσι.
Ε: Το βόλεϊ πώς μπήκε στη ζωή σου;
Α: Πριν καν γεννηθώ, ο πατέρας μου έλεγε ότι το πρώτο παιδί, ασχέτως φύλου, θα ασχοληθεί με το βόλεϊ. Ο ίδιος ήταν ποδοσφαιριστής και αργότερα προπονητής στον Πυρσό Γρεβενών. Ξεκίνησα από κολύμβηση αλλά με πήγε πολύ σύντομα στο βόλεϊ. Στην αρχή έψαχνα δικαιολογίες για να το αποφύγω. Καθώς μεγάλωνα, όμως, έμπαινα σε μία γλυκιά ρουτίνα που έφτασε να μου αρέσει. Ο πρώτος μου σύλλογος ήταν ο Γυμναστικός Σύλλογος Γρεβενών. Στα 15 με ζήτησε ο Ηρακλής και βρέθηκα ουσιαστικά μόνη μου στη Θεσσαλονίκη. Ηταν δύσκολη η προσαρμογή αλλά ήταν η καλύτερη χρονιά μου. Πάντως, όλα αυτά τα χρόνια η οικογένειά μου στάθηκε στα δύσκολα δίπλα μου και νιώθω μεγάλη ανάγκη να τους ευχαριστήσω για ό,τι έχουν κάνει για εμένα.

Ε: Η «μετακόμιση» στον Πειραιά πώς προέκυψε;
Α: Το 2008-09 είχα αναδειχθεί MVP στο All Star Game και με τον Ηρακλή τερματίσαμε τρίτοι. Το καλοκαίρι με κάλεσε ο τότε ομοσπονδιακός τεχνικός Γιώργος Λυκούδης στην Εθνική ομάδα και πήγα καλά. Ετσι ήρθε η πρόταση του Ολυμπιακού. Τι καλύτερο για εμένα, να είμαι βασική σε μία ομάδα όπως ο Ολυμπιακός; Το ήθελα όσο τίποτα άλλο. Είμαι ευγνώμων και στους ανθρώπους του Ηρακλή, επειδή με στήριξαν και δεν στάθηκαν εμπόδιο όταν παρουσιάστηκε αυτή η δυνατότητα.

Ε: Στην Εθνική ομάδα ήσουν και αυτό το καλοκαίρι.
Α: Ηταν μία δύσκολη περίοδος για εμένα. Κάναμε πολλή δουλειά με την Εθνική, το οποίο είναι καλό αλλά δεν παύει να είναι δύσκολο. Ο κύριος Καπράρα είναι ένας πολύ καλός προπονητής, μας έμαθε πολλά. Δυστυχώς, δεν καταφέραμε να πάρουμε κάποια πρόκριση αλλά το κέρδος είναι ότι ανανεώθηκε η ομάδα.

Ε: Χάρη και σε αυτές τις εμφανίσεις, δέχτηκες κρούση και από ευρωπαϊκούς συλλόγους το καλοκαίρι...
Α: Είχα προτάσεις από Ιταλία και Πολωνία αλλά θεώρησα σωστό και ήθελα να μείνω στον Ολυμπιακό. Εξάλλου, είμαι μόνο 20 χρονών. Αν συνεχίσω να δουλεύω σκληρά, θα παρουσιαστούν κι άλλες ευκαιρίες μελλοντικά. Εξάλλου, πιστεύω ότι με την καθοδήγηση του Γιάννη Νικολάκη, θα συνεχίσω να βελτιώνομαι. Είναι ένας προπονητής που κάνει πολύ σωστά τη δουλειά του και του χρωστάω πολλά.

Ο ΤΕΛΕΙΟΣ ΑΝΔΡΑΣ

Εκτός από ταλαντούχα αθλήτρια, η Εύα είναι και μία 20χρονη κοπέλα, με ενδιαφέροντα και ανησυχίες ανάλογα της ηλικίας της.

Ε: Πλέον φαντάζομαι δεν έχει πρόβλημα με τον τονισμό του ονόματός σου;
Α: Ναι! Επιτέλους, μετά από έξι χρόνια που αγωνίζομαι στην Α1, έμαθαν επιτέλους πού τονίζεται το όνομά μου! Δεν είναι ούτε Χάνταβα, ούτε Χανταβά!

Ε: Χάνταβα, όπως Τένεβα, Μουλστεΐνοβα δηλαδή;
Α: Κάπως έτσι (γέλια). Είχε πλάκα. Μου μιλούσαν στα αγγλικά στην αρχή, μου έστελναν μηνύματα στο facebook θεωρώντας ότι είμαι ξένη. Ενας μου έλεγε «Hello Eva, do you like it here in Greece?» (σ.σ. Γεια σου Εύα, σου αρέσει εδώ στην Ελλάδα;)! Το είχα δει και είχα πέσει κάτω από τα γέλια!

Ε: Φαντάζομαι ότι όταν ήρθες στον Ολυμπιακό, θα εκτοξεύθηκαν στα ύψη τα αιτήματα φιλίας στο facebook.
Α: Αλήθεια! Την πρώτη μέρα που έγινε γνωστό, δέχτηκα 85! Δεν το πίστευα! Από περίπου 1.000 φίλους που είχα, έχω φτάσει κοντά στις 5.000.
Ε: Βέβαια, στο κοινό της Σύρου, τουλάχιστον ήσουν ήδη γνωστή αφού η αφίσα του φάιναλ-4 με εσένα στη φωτογραφία, βρισκόταν παντού.
Α: Δεν το ήξερα ότι θα ήμουν στην αφίσα. Το είδα όταν φτάσαμε. Και στα εισιτήρια, στις διαπιστεύσεις. Ευχαριστώ όποιον επέλεξε την φωτογραφία μου (γέλια).

Ε: Εκτός από την «ηλεκτρονική οδό», φαντάζομαι ότι οι άνδρες φίλαθλοι σε πλησιάζουν και δια ζώσης. Α: Όχι πολύ συχνά, αλλά συμβαίνει. Δεν μπορώ να πω, ανεβαίνει η ψυχολογία μίας γυναίκας όταν έρχεται ο άλλος να της μιλήσει. Αλλά μέχρι εκεί.

Ε: Πώς το αντιμετωπίζεις;
Α: Πάντα λέω “τα μυαλά μέσα στο κεφάλι”. Η οικογένειά μου μού έχει διδάξει να είμαι προσγειωμένη, γιατί μόνο έτσι πας μπροστά.

Ε: Στον ελεύθερο χρόνο σου, πού προτιμάς να πηγαίνεις;
Α: Σινεμά. Λατρεύω τις ταινίες. Η τελευταία που είδα ήταν «Οι αναλώσιμοι», με τον Σιλβέστερ Σταλόνε.

Ε: Τι μουσικά ακούσματα έχεις;
Α: Μου αρέσουν τα ξένα τραγούδια, ιδίως αυτά που παίζουν στο ζέσταμα πριν τους αγώνες. Τρελαίνομαι, με εμπνέουν πολύ τα ξένα χορευτικά κομμάτια. Οταν ξεκινάει η μουσική, σε ξυπνάει, σε ανεβάζει. Ακούω και ελληνικά, φυσικά. Αναλόγως την περίσταση. Οταν είμαι στεναχωρημένη, προτιμώ να ακούω ελληνική μουσική.

Ε: Μαγειρεύεις;
Α: Κατ’ ανάγκη, αφού δεν είναι μαζί η μαμά μου. Νομίζω ότι είμαι καλή. Μου έχουν πει ότι πετυχαίνω τα μακαρόνια με κιμά.

Ε: Κορίτσι έτοιμο για σπίτι, δηλαδή.
Α: Δεν βιάζομαι. Είκοσι χρονών είμαι, έχω ακόμη καιρό μπροστά μου. Αλλά το όνειρό μου είναι να κάνω οικογένεια.
Ε: Και πώς πρέπει να είναι ο τυχερός;
Α: Καταρχάς, θέλω να με αγαπάει και να νοιάζεται για εμένα. Να νιώθουμε ότι είμαστε ο ένας το άλλο μισό του άλλου. Δεν θα πω ψέματα. Προφανώς και στην αρχή κοιτάω την εμφάνιση του άλλου. Είναι προϋπόθεση να είναι πιο ψηλός από εμένα αλλά από εκεί και πέρα είναι θέμα χαρακτήρα. Πρέπει να ξέρει να προσεγγίζει μία γυναίκα. Ο τρόπος που θα μου συμπεριφερθεί παίζει μεγάλο ρόλο. Ακόμη και ο πιο όμορφος άνδρας του κόσμου αν δεν έχει σωστό τρόπο προσέγγισης, δεν έχει τύχη. Μετράει πολύ η ωριμότητα γι’ αυτό συνήθως προτιμώ ο σύντροφός μου να είναι λίγο μεγαλύτερος από εμένα.

Πηγή: ww.gavros.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΙΣ ΠΑΙΚΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ

Α2 ΑΝΔΡΩΝ: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ