Σαμικά: «Δεν είμαι γκέι»!

Σε συνέντευξη εφ ’όλης της ύλης που παραχώρησε ο πρώην άσος του Παναθηναϊκού, Γκιγιόμ Σαμικά, φρόντισε να ξαφνιάσει δηλώνοντας ότι δεν είναι ομοφυλόφιλος ενώ οι επιρροές από την παραμονή του στη χώρα μας είναι φανερές!





Απολαυστικός για άλλη μια φορά ο Γκιγιόμ Σαμικά απάντησε στις ερωτήσεις της ιστοσελίδας 7sport.net, δείχνοντας τόσο πόσο αστείος και ακομπλεξάριστος είναι ως άνθρωπος. 


-Ποιοι είναι οι στόχοι της Εθνικής Γαλλίας στο Παγκόσμιο;


«Να κερδίσουμε ένα, ένα τα παιχνίδια και φτάσουμε στους ημιτελικούς με σκοπό κάποιο μετάλλιο. Ελπίζω να επιτευχθεί όσο το δυνατόν περισσότερο αυτό».



- Τα τελευταία χρόνια, η Γαλλία δείχνει πολύ καλά αποτελέσματα, αλλά στο Παγκόσμιο Λιγκ υπήρξε μια πτώση;



«Νομίζω ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν ότι δεν υπήρχε αρκετός χρόνος προετοιμασίας. Οι περισσότεροι από τους παίκτες εντάχθηκαν στην ομάδα αργά και στη συνέχεια, μετά από κακές συνθήκες στις ομάδες των συλλόγων τους. Όλοι ήταν κουρασμένοι».


-Τι γνωρίζεις για την εθνική ομάδα της Βουλγαρίας, που θα την βρείτε μπροστά σας στην πρώτη φάση του Παγκοσμίου Κυπέλλου στην Ιταλία;



«Δεν ξέρω πολλά για τη Βουλγαρία αλλά είμαι βέβαιος ότι όπως κάθε χρόνο, η Βουλγαρία έχει μια πολύ δυνατή ομάδα, η οποία είναι ένας συνδυασμός νέων παικτών με έμπειρους και καλούς παίκτες».



-Τελευταία σεζόν αγωνίστηκες στον Παναθηναϊκό, πού είσαι τώρα;


«Είμαι επίσημα παίκτης της ρωσικής Ίσκρα (Odintsovo)».


-Αγωνίζεσαι με το νούμερο 9 στην πλάτη. Τι σημαίνει για σένα;



«Είναι το αγαπημένο μου και ήταν ο αριθμός του Λορέντζο Μπερνάντι (πρώην αρχηγός της εθνικής ομάδας της Ιταλίας), έπαιζε με αυτό τον αριθμό. Σημαίνει πολλά για μένα».


-Υπάρχει ένας παίκτης στη βουλγαρική εθνική ομάδα, τον οποίο θα επιθυμούσες να έχεις συμπαίκτη σε μια ομάδα»;


«Έχω παίξει με το Χρίστο Τσβετάνοφ πριν από μερικά χρόνια. Νομίζω ότι αν είχα την ευκαιρία να παίξω σε μια ομάδα με τον Ματέι Καζίνσκι θα ήταν καταπληκτικό». 



- Τι κάνεις στον ελεύθερο χρόνο σου;


«Δεν έχω πολύ ελεύθερο χρόνο, αλλά όταν βρίσκω παίζω γκολφ ή βγαίνω για ψώνια. Μου αρέσουν οι εκδρομές και τα ψώνια».


- Τι είδους άνθρωπος είσαι, πώς θα περιέγραφες τον εαυτό σου;


«Αστείο! Μιλάω πολύ, ακόμα περισσότερο από ότι θα έπρεπε. Είμαι γεμάτος αστείες ιστορίες και ανέκδοτα. Λατρεύω αυτό που κάνω και όπως η ζωή, δεν είναι κάθε μέρα είναι ροζ».



-Ποια είναι ο πιο ενδιαφέρουσα φήμη που έχει ακουστεί για τον εαυτό σου;


«Ότι είμαι ομοφυλόφιλος. Και δεν είμαι (γελάει)»! 



-Υπό τους ήχους ποιου τραγουδιού «χτυπάει» το κινητό σου τηλέφωνο;


«Τώρα έχω βάλει ένα ελληνικό τραγούδι που δεν ξέρω τον τίτλο του, αλλά είναι πολύ ωραίο. Αλλάζω συχνά».


-Πώς ήταν το καλοκαίρι σου;


«Τις περισσότερες μέρες της πέρασα με την εθνική ομάδα της Γαλλίας, αλλά όταν πήραμε ρεπό επισκέφθηκα την Ελλάδα. Ήμουν μια εβδομάδα στην Αθήνα για να δω πρώην συμπαίκτες και φίλους μου, και να απολαύσω τη θάλασσα».



- Έχεις ένα τατουάζ στο χέρι του, τι σημαίνει;


«Πραγματικά έχω δύο τατουάζ. Το ένα είναι στην πλάτη μου και έχει την υπογραφή του Τσε Γκεβάρα και το δεύτερο είναι ένα πολύ μικρό, δύο γράμματα Μ, σε μια καρδιά. Αυτό συνδέεται με ένα πολύ ξεχωριστό πρόσωπο για μένα που ήταν μέρος της ζωής μου ... (είναι αφιερωμένο στην πρώην κοπέλα του και βολεϊμπολίστρια  Μαρίνα Μίλετς, με την οποία είχε 4 χρόνια σχέσης)».


-Μερικοί αθλητές έχουν πολλά όμορφα κορίτσια, ποια είναι η τέλεια γυναίκα για σένα;



«Μου αρέσει ο τύπος ψηλής και μελαχρινής γυναίκας, αλλά όχι σαν Γαλλίδα, και δεν ξέρω γιατί».


- Η καρδιά του Σαμικά είναι «απασχολημένη» τώρα;


«Δεν ξέρω! Είχα μια πολύ δύσκολη και δυσάρεστη ιστορία που εξακολουθεί να φέρνει μερικές φορές πίσω. Έτσι, για μένα είναι πολύ δύσκολο να «χτίσω» μια νέα σχέση».



-Πολλοί άνθρωποι συνδέουν τη Γαλλία με το ρομαντισμό, είσαι ρομαντικός;


-«Ήμουν ρομαντικός και ίσως και εξακολουθώ να είμαι. Ωστόσο, ζω στο Παρίσι!»

Πηγή: http://www.theplayer.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΙΣ ΠΑΙΚΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ

Α2 ΑΝΔΡΩΝ: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ