Στα «ερυθρόλευκα» ο Φράγκος

Στα «ερυθρόλευκα» ο Φράγκος

Παίκτης του Ολυμπιακού είναι και τυπικά από σήμερα ο Ανδρέας Φράγκος. Ο διεθνής ακραίος υπέγραψε σήμερα το τριετές συμβόλαιό του και στις πρώτες του δηλώσεις επισήμανε πως το σημαντικό είναι να κατακτήσει η ομάδα όλους τους στόχους.

Έστω και αν έγινε μίνι σήριαλ, ο Ανδρέας Φράγκος από σήμερα ανήκει και τυπικά στον Ολυμπιακό. Ο πρώην ακραίος του Πανελληνίου, υπέγραψε σήμερα το τριετές συμβόλαιό του με τους πρωταθλητές να αναφέρουν: «Το Τ.Α.Α. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. ανακοινώνει την ολοκλήρωση της μεταγραφής του Ανδρέα Φράγκου».

Φράγκος: «Νέο κεφάλαιο για εμένα»

Ο διεθνής βολεϊμπολίστας στις πρώτες του δηλώσεις μετά την υπογραφή των συμβολαίων δεν έκρυψε την χαρά του για την θετική εξέλιξη λέγοντας χαρακτηριστικά: «Ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα μου. Ήρθα σε μία μεγάλη ομάδα μέσω της οποίας θα γίνω ακόμη καλύτερος και βέβαια θέλω να βοηθήσω και εγώ στην επίτευξη των στόχων του Ολυμπιακού.
Δεν με αγχώνει το γεγονός ότι ο Ολυμπιακός έχει υψηλούς στόχους. Αντιθέτως με βάζει στη διαδικασία να προσπαθήσω ακόμη πιο πολύ.

Το ελληνικό βόλεϊ τόσο φέτος όσο και την επόμενη χρονιά θα δοκιμαστεί. Υπήρξαν μειώσεις συμβολαίων στους έλληνες παίκτες και εξαιτίας  των χαμηλών μπάτζετ δεν ήρθαν στην Ελλάδα μεγάλα ονόματα. Όμως βλέπουμε ότι η οικονομική ύφεση είναι γενικότερη και αντιλαμβανόμαστε ότι είναι λογικό να πλήττεται  και ο αθλητισμός. Είναι πρόκληση για όλους μας να κρατήσουμε ψηλά τον πήχη του αθλήματος.

Ο καθένας επιλέγει τη δική του πορεία. Εγώ επέλεξα να πάρω μεταγραφή από τον Πανελλήνιο στον Ολυμπιακό καθώς η πρώην μου ομάδα αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα. Ο Ολυμπιακός αποτελεί σανίδα σωτηρίας για την καριέρα μου.

Θέλω να κάνω μικρά και σταθερά βήματα. Δεν κοιτάω μακριά αλλά το τώρα. Σίγουρα είναι σημαντικό να κατακτήσει η ομάδα όλους τους στόχους που έχουν τεθεί. Για να συμβεί αυτό χρειάζεται σωστό περιβάλλον εντός και εκτός γηπέδου. Οι πρώτες μου εντυπώσεις, καθώς έχω κάνει δύο μόλις προπονήσεις, είναι απόλυτα θετικές και είμαι ευχαριστημένος από το επίπεδο της δουλειάς που γίνεται».

Πηγή: www.gazzetta.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΙΣ ΠΑΙΚΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ

Α2 ΑΝΔΡΩΝ: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ