««Τιμή μου να αγωνίζομαι στον ΠΑΟ»»


Νέα, ορεξάτη και έτοιμη για να δικαιώσει τους ανθρώπους που την έφεραν στην ομάδα είναι η πασαδόρος του Παναθηναϊκού, Αθηνά Παπαφωτίου. Η πρώην παίκτρια του Πανιωνίου ανακοινώθηκε από τους ιθύνοντες του «τριφυλλιού» στην πρώτη συγκέντρωση της ομάδας στα γραφεία του συλλόγου και παρότι δεν πρόλαβε να δώσει εκεί το «παρών», από την επόμενη κιόλας ημέρα φόρεσε τα αθλητικά της παπούτσια και τη φόρμα και ξεκίνησε το τρέξιμο!
Η 21χρονη πασαδόρος αποκαλύπτεται στους φιλάθλους του Παναθηναϊκού, μέσω της ΠΡΑΣΙΝΗΣ. Κάνοντας μια σύντομη αναδρομή στην καριέρα της η ταλαντούχα πασαδόρος, ύψους 1.80μ., υπογράμμισε: «Παίζω βόλεϊ από τα 9 μου! Ανέκαθεν μου άρεσε αυτό το άθλημα. Ξεκίνησα την καριέρα μου στον Ηλυσιακό και συνέχισα στην Αγία Παρασκευή. Και από την Α2 μεταπήδησα στη μεγάλη κατηγορία πέρσι, όταν με πήρε ο Τέλης Σωτήρχος στον Πανιώνιο».
Περίμενες ότι φέτος θα σου έκανε πρόταση ο Παναθηναϊκός;
«Η αλήθεια είναι ότι δεν το περίμενα ότι θα γινόταν πρόταση από μια τέτοια ομάδα τόσο νωρίς. Μόλις πέρσι ανέβηκα στην Α1 και χαίρομαι πολύ που με πρόσεξαν ήδη. Είμαι πολύ χαρούμενη που με επέλεξε ο Παναθηναϊκός. Με τιμάει απίστευτα να αγωνίζομαι στον ΠΑΟ».
Τι σκοπεύεις να κάνεις για το «τριφύλλι»;
«Θέλω να βάλω τα δυνατά μου για να πετύχει η ομάδα στους στόχους της. Ήδη προσπαθώ να εξελίσσομαι και να γίνομαι καλύτερη για να μπορέσω να βοηθήσω με όποιον τρόπο μπορώ τον προπονητή μου».
Τι περιμένεις εσύ από τον ΠΑΟ;
«Ελπίζω να έχουμε μια καλή πορεία στην Ελλάδα αλλά και στην Ευρώπη. Για να αποκομίσω κι εγώ εμπειρίες από την πορεία αυτή. Πάνω απ’ όλα όμως θέλω να έχουμε την υγεία μας όλα τα κορίτσια. Και όλες μαζί να κάνουμε τα πάντα για να διατηρηθεί η ομάδα στην κορυφή».
Πώς αισθάνεσαι που είσαι συμπαίκτρια μεγάλων αθλητριών, όπως οι Ξανθή Μυλωνά, Μαρία Χατζηνικολάου και Γεωργία Τζανακάκη;
«Είναι τιμή μου και χαρά μου να αγωνίζομαι με αυτές τις αθλήτριες. Όταν τις έβλεπα από μακριά, μου φαινόταν μακρινό όνειρο να αγωνιστούμε μαζί. Και χαίρομαι πολύ που πλέον παίζουμε μαζί. Ήδη νιώθω αλλαγή, αφού με βοηθούν πολύ και μαθαίνω πολλά πράγματα από τις προπονήσεις».
Τι έχεις να πεις στον προπονητή σου, Σπύρο Χουντουμάδη, που σε έφερε στην ομάδα;
«Πρώτη φορά συνεργάζομαι μαζί του και είμαι πολύ ευχαριστημένη που με επέλεξε να έρθω στην ομάδα. Περιμένω να του αποδείξω στο γήπεδο ότι έκανε σωστή επιλογή».
  • Στο μεταξύ κανονικά συνεχίζεται η προετοιμασία της γυναικείας ομάδας βόλεϊ του Παναθηναϊκού, υπό τις οδηγίες του Σπύρου Χουντουμάδη, στο Μετς το πρωί και στο ΟΑΚΑ κάθε απόγευμα.
     
    Πηγή: www.prasini.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΙΣ ΠΑΙΚΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ

Α2 ΑΝΔΡΩΝ: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ