«Σανίδα σωτηρίας για μένα ο Ολυμπιακός»

«Σανίδα σωτηρίας για μένα ο Ολυμπιακός»


Ενα χρόνο απλήρωτος ήταν από τον Πανελλήνιο ο Ανδρέας Φράγκος και ενέδωσε στην πρόταση-πρόκληση του Ολυμπιακού για τριετές συμβόλαιο. Οπως είπε ο 22χρονος διεθνής ακραίος στην παρουσίασή του που έγινε χθες στα γραφεία του Ερασιτέχνη, ο Ολυμπιακός είναι μια νέα αρχή στην καριέρα του, ενώ τόνισε πως το ελληνικό βόλεϊ θα δοκιμαστεί το προσεχές διάστημα.

«Το ελληνικό βόλεϊ τόσο φέτος όσο και την επόμενη χρονιά θα δοκιμαστεί. Υπήρξαν μειώσεις συμβολαίων στους Ελληνες παίκτες και εξαιτίας των χαμηλών μπάτζετ δεν ήρθαν στην Ελλάδα μεγάλα ονόματα. Ομως βλέπουμε ότι η οικονομική ύφεση είναι γενικότερη και αντιλαμβανόμαστε ότι είναι λογικό να πλήττεται και ο αθλητισμός. Είναι πρόκληση για όλους μας να κρατήσουμε ψηλά τον πήχη του αθλήματος» είπε χαρακτηριστικά.

Σχετικά με την επιλογή του τόνισε: «Η πρώην μου ομάδα αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα. Ο Ολυμπιακός αποτελεί σανίδα σωτηρίας για την καριέρα μου. Θέλω να κάνω μικρά και σταθερά βήματα. Οι πρώτες μου εντυπώσεις, καθώς έχω κάνει δύο μόλις προπονήσεις, είναι απόλυτα θετικές και είμαι ευχαριστημένος από το επίπεδο της δουλειάς που γίνεται».
Για τους στόχους του Ολυμπιακού είπε: «Δεν με αγχώνει το γεγονός ότι ο Ολυμπιακός έχει υψηλούς στόχους. Αντίθετα, μου δίνει κίνητρο να προσπαθήσω περισσότερο».

Πηγή: http://www.sentragoal.gr/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΙΣ ΠΑΙΚΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ

Α2 ΑΝΔΡΩΝ: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ