Κόβατς: Θέλω Παναθηναικό


Μια μέρα μετά την επίσημη πρόταση που του κατέθεσε ο ΠΑΟΚ, ο Μιχάλης Κόβατς διέψευσε πως συζητάει με την ομάδα της Θεσσαλονίκης, κόβωντας παράλληλα τα...φτερά του «Δικεφάλου».Μπορεί οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ να προσπάθησαν να εκμετταλευτούν την αδράνεια των πρασίνων όμως ο Μιχάλης Κόβατς να οτι δήλωσε επιθυμεί να αγωνιστεί στον Παναθηναικό παρά τα οικονομικά προβλήματα της αθηνιακής ομάδας.


Οι δηλώσεις του Μιχάλη Κόβατς

«Θέλω να έρθω στον Παναθηναϊκό και ελπίζω όλα να πάνε καλά. Να έρθω στην Αθήνα και να ξεκινήσουμε και τις προπονήσεις με τους υπόλοιπους παίκτες της ομάδας. Τα προβλήματα που υπάρχουν θα ξεπεραστούν.

Με τον Παναθηναϊκό έχουμε έρθει σε συμφωνία και θέλω να αγωνιστώ εκεί. Παρά το γεγονός ότι δεν έχω υπογράψει ακόμα συμβόλαιο, θέλω να τηρήσω την υπόσχεση που έχω δώσει. Μόνο αν χαλάσει για κάποιο λόγο η μεταγραφή θα κοιτάξω να βρω άλλη ομάδα.

Προτεραιότητά μου είναι ο Παναθηναϊκός και μόλις λυθεί το θέμα που υπάρχει με το σπίτι στο οποίο θα μένω με την οικογένειά μου έρχομαι στην Αθήνα. Έχω μιλήσει με τους διοικούντες και μου είπαν ότι πολύ σύντομα η υπόθεση θα τακτοποιηθεί. Θα υπογράψω συμβόλαιο και θα εγκατασταθώ στην Αθήνα και όλα θα μπουν σε μια σειρά».

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΙΣ ΠΑΙΚΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ

Α2 ΑΝΔΡΩΝ: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ