Ο ποδοσφαιρόφιλος Τζέισον

Ενας ένας μαζεύονται και οι τελευταίοι ξένοι των ελληνικών ομάδων και σειρά πήρε ο Ολυμπιακός που υποδέχθηκε τον Τζέισον Γιαμπλόνσκι.

«Είμαι ενθουσιασμένος που θα παίξω στον Ολυμπιακό. Ενα μεγάλο κλαμπ με πολλές επιτυχίες. Η δεύτερη φορά στην Ελλάδα θα είναι σίγουρα καλύτερα από την πρώτη», είπε περιχαρής στις πρώτες δηλώσεις του ο Αμερικανός ακραίος (είχε αγωνιστεί την περίοδο 2007-2008 για 4 μήνες με τη φανέλα της ΑΕΚ), ο οποίος εμφανίστηκε το απόγευμα στο κλειστό του Ρέντη μαζί με τη σύζυγό του Ταμάρα.

Δεδομένου ότι στις ΗΠΑ το ποδόσφαιρο δεν είναι τόσο δημοφιλές, η αποκάλυψη του Γιαμπλόνσκι ότι πέρσι «παρακολούθησα κάποια παιχνίδια της ποδοσφαιρικής ομάδας στο Τσάμπιονς Λιγκ» ήταν αν μη τι άλλο μια ευχάριστη έκπληξη. «Για την ομάδα βόλεϊ έχω ακούσει τα καλύτερα και φυσικά έχω μιλήσει με όλους τους Αμερικανούς (σ.σ.: Στάνλεϊ, Μπολ, Χοφ, Πρίντι, Ρίλεϊ) που πέρασαν από την Ελλάδα. Εχουν και αυτοί τις καλύτερες αναμνήσεις και μου είπαν ότι ο Ολυμπιακός είναι μια ομάδα που δουλεύει σε επαγγελματικά πρότυπα».

Ο Γιαμπλόνσκι υποσχέθηκε σκληρή δουλειά ενώ παραδέχθηκε ότι το κόψιμό του από την αποστολή των ΗΠΑ για το Παγκόσμιο «ήταν μια δύσκολη στιγμή για εμένα, αλλά η ζωή συνεχίζεται».
 
ΠΗΓΗ ΕΞΕΔΡΑ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΙΣ ΠΑΙΚΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ

Α2 ΑΝΔΡΩΝ: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ