Η Ολυμπιονίκης Ρενάτα Ριμπέιρο επιστρέφει στα γήπεδα της Φορταλέζας

Η Ρενάτα Ριμπέιρο θα επιστρέψει στα γήπεδα του Μπιτς βόλλευ αυτή την εβδομάδα στην Φαρταλέζα,όπου θα διεξαχθεί ο έβδομος σταθμός του Βραζιλιάνικου Σιρκουί .

Το προηγούμενο επίσημο παιχνίδι της Ρενάτα ήταν ,ένα χρόνο πριν, στο Βραζιλιάνικο Σιρκουί και είχε κατακτήσει τη δεύτερη θέση με συμπαίκτρια ,την Λεάο. Ενώ το τελευταίο της παιχνίδι σε Παγκόσμιο Σιρκούι ήταν το 2009 όπου τερμάτισε στην πέμπτη θέση με την ίδια συμπαίκτρια.
“Είμαι πολύ ενθουσιασμένη,” δήλωσε η Ρενάτα, η οποία θα ταξιδέψει με τον γιο της στους έξι εναπομείναντες σταθμούς. “Μου έχουν λείψει πολύ τα τουρνουά και δεν μπορώ να περιμένω άλλο. Δεν είμαι και στην καλύτερη δυνατή κατάσταση αλλά είμαι σίγουρη πως μπορώ να παίξω καλά στην Φορταλέζα.”


“Με τη γέννηση του Φελίπε έχει αλλάξει όλη η ζωή μου,” πρόσθεσε. “Ότι και να κάνω τον σκέφτομαι.Είμαι λίγο αγχωμένη που θα ταξιδέψει μαζί μου αλλά πιστεύω πως όλα θα πάνε καλά.”


Στην επιστροφή της, η Ρενάτα θα παίζει με την νεαρή Neide Sabino και οι προσδοκίες είναι μεγάλες. “Η Νάιντε είναι μια μικρή και πολύ ταλαντούχα αθλήτρια. . Αν και δεν είμαι εντελώς έτοιμη, θεωρώ πως θα θα φτάσουμε μέχρι τα ημιτελικά. Αυτός ήταν πάντα ο στόχος μου και θα συνεχίσει να είναι!

Πηγή: Iστοσελίδα της Παγκόσμιας Ομοσπανδίας

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΙΣ ΠΑΙΚΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ

Α2 ΑΝΔΡΩΝ: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ