Στράντζαλη και επίσημα στην Legionovia




Nową przyjmującą DPD Legionovii będzie w nadchodzącym sezonie reprezentantka Grecji Olga Strantzali! Kalimera!
Urodzona w 1996 roku leworęczna przyjmująca mierzy 186 cm wzrostu. W ostatniej edycji LSK grała w zespole Enea PTPS-u Piła, który w drugiej części sezonu prowadził nasz nowy trener Alessandro Chiappini. Greczynka okazała się jednym z objawień LSK, trzykrotnie sięgała po tytuł MVP meczu i zdobyła łącznie 290 punktów dla swojej ekipy.
Przed przyjazdem do Polski Olga Strantzali grała we francuskim Beziers, z którym sięgnęła po tytuł Mistrza Francji 2018. Spędziła również trzy sezony w amerykańskiej lidze akademickiej, gdzie broniła barw Uniwersytetu w Miami.
Jestem bardzo zadowolona z transferu do DPD Legionovii. To zespół z bardzo dużymi celami na nowy sezon, a to zbiega się z moimi osobistymi celami – powiedziała Greczynka – Pracowałam z trenerem Alessandro Chiappinim i mogę o nim powiedzieć same dobre rzeczy. Ma dużą wiedzę o siatkówce i jestem pewna, że pomoże nam grać najlepiej, jak możemy. Słyszałam niesamowite rzeczy o kibicach z Legionowa i jestem bardzo podekscytowana, chce poczuć atmosferę tej hali! Życzę wszystkim pięknej Wielkanocy i do zobaczenia niebawem!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΙΣ ΠΑΙΚΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ

Α2 ΑΝΔΡΩΝ: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ