ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΟΦΙΑ ΣΗΜΑΝΤΗΡΗ!

ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΠΙΑ…..



Δε ξέρω πραγματικά αν μπορώ να αποδώσω από δω το μέτρο της αγανάκτησης ,της απογοήτευσης και της απαισιοδοξίας που νιώθω αυτή τη στιγμή.





Είμαι 15 χρόνια αθλήτρια .H εμπειρία μου δεν είναι τόσο μεγάλη όσο άλλων αθλητριών αλλά μπορώ να έχω πλήρη και αντικειμενική άποψη για το τι συμβαίνει στο χώρο αυτό.




Δε θα αναφερθώ σε γεγονότα του παρελθόντος. Όλες έχουμε στο ενεργητικό μας καλές και κακές στιγμές από διάφορες συνεργασίες με προπονητές , συναθλήτριες ,διοικήσεις. Εγώ απλά θα ήθελα να αναφερθώ στη τετραετή εμπειρία που είχα όντας ενεργό μέλος του σωματείου του Γ.Σ Κερατεας.




Ήταν ένα σωματείο οικογενειακής νοοτροπίας (προφανώς λόγω του γεγονότος ότι ήταν για πολλά χρόνια σε πολύ χαμηλή κατηγορία) .Αγκάλιασε όλες τις αθλήτριες και μας φέρθηκε με μεγαλοσύνη. Αναπάντεχα η ομάδα βρέθηκε μετα από 2 χρόνια στα μεγάλα σαλόνια ,στα σαλόνια της Α1…




Άνθρωποι χωρίς εμπειρία ή στοιχειώδεις γνώσεις κλήθηκαν να σηκώσουν το οικονομικό , αγωνιστικό και το ηθικό βάρος της Α΄ Εθνικής κατηγορίας και εκεί έδειξαν το πραγματικό τους εαυτό. Ξέχασαν πόσο ταπεινοί άνθρωποι ήταν και μεγαλοπιάστηκαν. Τα άγχη και ευθύνες τους «μετάλλαξαν» σε καχύποπτους , σε ανασφαλείς, με αποτέλεσμα να μας δουν σαν εμπορεύματα και να ξεχάσουν ποιοι και πως τους έφεραν ως εκεί, την κορυφή! Προπονητής που τον διακατείχε εμπάθεια-θυμό-προκαταληψη σε μια παίχτρια που τον στήριξε και βρέθηκε στο πλευρό του όλα αυτά τα χρόνια. Διοίκηση που μεροληπτούσε , χωρίς ευαισθησίες, χωρίς μια αμεσότητα πλέον.




Είμαι μια αθλήτρια που παίζω με την ψυχή μου, τα χρήματα που παίρνω είναι χαρτζιλίκι, η προσφορά μου σε σχέση με το αντίτιμο πολύ μεγάλη, και έρχεται η ώρα…




Αποφάσισα για δικού ς μου προσωπικούς μου λόγους μετα από 4 χρόνια να αφήσω την ομάδα και ενώ το δελτίο μού ανήκει (ούτε ένα ευρώ δε ξόδεψαν για μένα για να με αποκτήσουν ) έρχονται τώρα και με φέρνουν στη δυσάρεστη θέση του ποσού των 5000 ευρώ , τιμή κατεβασμένη από τα 8000ε για να πάρω πίσω το δελτίο μου. Από που πείτε μου ?Από το πουθενά! Ήρθα τσάμπα στην ομάδα, δούλεψα σκληρά, επιτύχαμε τους στόχους μας και τώρα έρχονται να με εκμεταλλευτούν…




Αναγκάζομαι στα 30 μου να πληρώνω για να πάρω το δελτίο στα χέρια μου, πράγμα που κάποιοι άνθρωποι φρόντισαν για μένα να το έχω από το ‘98 περίπου…




Όταν Ά Τοπικό έλεγα στη διοίκηση να υπογράψουμε χαρτί ότι ήρθα χωρίς οικονομική επιβάρυνση και θα φύγω χωρίς όταν το απαιτήσω , μου έλεγαν «δε μας έχεις εμπιστοσύνη ?εδώ είμαστε σαν οικογένεια !Δε μας σέβεσαι? Μας προσβάλλει αυτό που λες ?Είναι δυνατόν? δε θα έχεις κανένα πρόβλημα»(λόγια πρώην προέδρου ). Και να λοιπόν που ζητάνε δήθεν και καλά να με αντικαταστήσουν, και φυσικά δεν μπορώ να προστατευτώ από τίποτα και από κανέναν…




Δεν είμαι η πρώτη αθλήτρια στην οποία τουλάχιστον στο οικονομικό κομμάτι φέρονται έτσι. Άλλες αθλήτριες αναγκάστηκαν να σταματήσουν, άλλες για να φύγουν χρησιμοποίησαν 8ετια.Άλλες πλήρωσαν από την τσέπη τους για να «γλιτώσουν» …Τι θα γίνει λοιπόν με αυτούς εκεί? Ποιος επιτέλους θα τους βάλει στη θέση τους ?Πρέπει να βρεθεί κάποιος τρόπος να υπάρχει κάλυψη ,ίσως συμβόλαια, ιδιωτικά συμφωνητικά από συμβολαιογράφο.




Λυπάμαι πάρα πολύ για τους από «κει κάτω », απέδειξαν για άλλη μια φορά πως όσα φώτα και αν άναψαν στο τόπο τους είναι και θα παραμείνουν στο σκοτάδι! Δεν έχω να τους ευχαριστήσω για τίποτα, δεν έχω να τους πω τίποτα άλλο παρά μόνο ότι λυπάμαι και είμαι πολύ θυμωμένη!




Είμαι αδιαμφισβήτητα μια από τις κοπέλες που η πορεία της ομάδας συμβαδίζει με τ ‘ όνομα μου, κόπιασα ,ίδρωσα, πόνεσα γι’αυτό το σωματείο και με αντιμετώπισαν με τον χειρότερο τρόπο. Λυπάμαι αλλά δεν πάει άλλο… κάποιος πρέπει να τους σταματήσει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!


ΣΗΜΑΝΤΗΡΗ ΣΟΦΙΑ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΙΣ ΠΑΙΚΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ

Α2 ΑΝΔΡΩΝ: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ